Lååånghelg

2011-06-02 @ 11:15:10
Det känns underbart att vara ledig ända till på onsdag! Nästan en hel veckas ledighet liksom, kan det bli bättre? Jag tror inte det. Hoppas att vädret är på vår sida bara, men om man kollar på prognosen så verkar det åtminstone som så! Därför har jag nu dragit på mig bikinin, packat väskan och storhandlat för att dra till stugan och sova där tills på lördag. Jag ser verkligen fram emot det då jag inte kommer att kunna vara i stugan så mycket i sommar plus att vi kommer att vara alla samlad den här helgen. Mysigt!

Ha en trevlig helg, så hörs vi när vi hörs! :D


Kommentarer
Postat av: JOHANNADÅÅÅÅE

Haha ja det är en himla merit det ska hon veta ;) Men du kan känna dig hedrad du med, har just kommit på min mamma med att läsa din blogg! ;) hihi

2011-06-02 @ 17:53:29
URL: http://johannamariacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback