Dressed for a wedding

2011-06-19 @ 00:35:38
Lyx är att få gå över till grannen, som är frisör, och få håret fixat samt sätta på sig en fin klänning inför ett bröllop såhär på blotta lördagen. Det är ju inte varje dag man går på bröllop direkt! Fantastiskt fint och trevligt var det i alla fall! Jag har lite bilder jag kan visa så jag tror jag gör det och berättar lite mer vid ett annat tillfälle. Nu känner jag enbart för att krypa ner under täcket och sova... godnatt!


Klänning - Topshop, skor - H&M


Kommentarer
Postat av: Linn

Måste bara få säga att det var en sjukt snygg klänning det där! och du passade verkligen i den :)

2011-06-20 @ 18:46:01
Postat av: Petra

sv: Men tack så hemskt mycket Linn! Vad glad jag blir! :)

2011-06-21 @ 00:56:12
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback