For you the sun will be shining

2011-06-16 @ 23:47:50
Det är en mycket trött och nyss hemkommen Petra som sitter här just nu kan jag tala om... 07:00 ringde nämligen alarmet i morse och dryga timmen senare begav vi oss till Sundsvall. Där svängde vi först in på Birsta City och köpte nya promenad- och löparskor åt mig innan vi sedan åkte vidare hem till brorsan med familj och tillbringade hela dagen tillsammans med dem. Men inte nog med att jag klev upp tidigt, jag har dessutom kört cirka 40 mil idag då jag övningskörde både dit och hem. Lite jobbigt var det, men mest kul! Summa summarum en väldigt mysig dag i alla fall :)

Nu - sova!!! Godnatt, sov gott, dröm sött, och så vidare... vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback