Sista sommarlovet

2011-06-15 @ 17:13:50
Åååååh, nu är det officiellt sommarlov!! Så jäkla skönt! Det är inte heller vilket sommarlov som helst, det är mitt allra sista sommarlov eftersom jag nästa år tar studenten. Wow, vilken känsla! Ikväll kommer det ett gäng tjejer hit för att fira det efterlängtade lovet genom att laga tacos och dricka lite vin. Det blir nog en mysig kväll, synd på det tråkiga vädret bara... men vi får göra det bästa av situationen!

Förresten, eftersom min mamma är så snäll och jag är den bästa ungen hon har så fick jag en fin och välbehövlig sommarpresent av henne; shampoo, balsam, silkesdroppar och en "färgbomb" (inpackning som ger färg). Tack så mycket för det mamma! Du är bäst :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback