Seeing is deceiving, dreaming is believing

2011-06-08 @ 19:22:50

Linne + väst - H&M, jeansshorts - BikBok

Idag har jag vandrat runt så här pass "lättklädd" (ni fattar vad jag menar) men ändå svettats ihjäl... typ i alla fall. Helt sjukt vad varmt det är!! Men jag klagar absolut inte, det är ju det här jag har väntat på ända sedan förra sommaren liksom. Underbart skönt :D

Jag hade endast en lektion idag mellan elva och tolv och sedan cyklade jag hem och åt fil och flingor till lunch på altanen. Klockan ett befann jag mig sedan hos sjukgymnasten där jag fick lite fler övningar för mitt knä. När jag kom hem därifrån fick vi besök så under eftermiddagen har jag umgåtts med dem, och sedan har jag inte hunnit gjort så mycket mer än lagat och ätit mat. Nu däremot ska jag och mamma ta en promenad med hundarna och sedan hade jag tänkt att städa min garderob och rensa ut en massa kläder vilket verkligen behövs! Hoppas ni också får en fin onsdagkväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback