Paradiset

2011-06-06 @ 22:44:10
Jag ber om ursäkt för mitt uppehåll från bloggen den senaste tiden, men jag har helt enkelt haft bättre för mig och det underbara vädret lockar mig inte att sitta inne vid datorn heller. Därför har jag helt enkelt inte gjort det så jag känner mig lite efter med bloggningen nu. Men jag ska försöka ta igen det, har ju en del att berätta och bilder att visa! Med det sagt börjar jag från början, helt enkelt.

I lördags kom vi hem från stugan, vårt älskade paradis, efter några fantastiska dagar där! Vädret var, precis som jag hade hoppats, verkligen på topp så vi njöt av varenda sekund i solens hetta på playan, tog både årets första och andra dopp, drack goda drinkar, grillade, bastade, kollade på Voxgyms studentbal, spelade kort och bara umgicks. Underbart! Jag känner mig så lyckligt lottad att jag har den allra bästa och finaste släkten som finns ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback