Om sanningen ska fram...

2011-06-06 @ 23:22:30
... hade jag en skitrolig kväll i lördags!!! Det spelar ingen roll att jag var ett vrak hela dagen igår för att det blev lite för mycket drickbart för min del - det var det fan värt! Kvällen började hemma hos mig där jag, Sofie och Johanna först åt sushi på altanen innan sedan Sara anslöt sig för att förfesta tillsammans med oss. Framåt niotiden promenerade vi fyra upp på Borgen där vi spenderade några timmar på en inflyttningsfest med okänt folk för att sedan avsluta kvällen på Bonden till stängdags. Galet, men roligt!






Kommentarer
Postat av: wilma

jag tyckte det var sjukt roligt att träffa er när ni var påväg till bonden ;)

2011-06-07 @ 07:19:47
URL: http://wiue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback