All the things you are to me

2011-07-27 @ 00:33:36

Vilka kontraster det blev från att ha varit ensam hemma med hundarna i fyra dagar och haft det lugnt och tyst till att inte bara ha mamma hemma igen utan även Emma och Thomas (=full fart). De ska bo hos oss en vecka framöver vilket ska bli så mysigt. Jag kan inte annat än älska rollen som moster respektive faster där jag får skämma bort mina små älsklingar hur mycket jag vill!

Hur som helst. Denna dag började med att jag vid niotiden tog bussen till Bollnäs (igen...) för att ha körlektion (igen...). Lagom till lunch kom jag sedan hem igen och strax efter lunchen begav vi oss på kalas för mitt kusinbarn Oliwer som dagen till ära fyllde ett år. Därifrån åkte vi direkt upp till stugan där jag och barnen tog oss ett kvällsdopp i sjön innan vi sedan åkte hemåt och lagade tacos. Fin dag med fint väder dessutom! Jag hoppas att solen är här för att stanna :D


Såhär bra mår man i Edsbyn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback