When everything is out you gotta take it in

2011-07-22 @ 14:57:32

Spenderade några timmar i Bollnäs igår, och även i förrgår. Jag hade nämligen körlektion båda dagarna. Igår var jag tvungen att ta bussen dit för mamma har åkt till Lysekil på semester. Så för tillfället är det bara jag och hundarna här hemma. Därför kom Jenny hit igår efter att jag hade kommit hem från Bollnäs. Vi grillade, drack vin, gjorde efterrätt och hade det allmänt mysigt ute på altanen ända framtill två på natten. Någon gång runt niotiden kom även Emelie över och gjorde oss sällskap. Idag kan jag nästan garantera att vi alla tre har träningsvärk i magen av allt skratt. Vinet bidrog nog lite på den fronten... ;)

Nu har jag precis kommit in från en promenad med hundarna i duggregnet. Skönt var det! Duschen väntar nu och sedan ska jag sätta mig ner och plugga körkortsfaser tills bästa tjejerna kommer hit och myser ikväll. Hoppas ni också får en fortsatt fin fredag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback