Sleepover

2011-07-23 @ 16:09:52
Igårkväll vankades det sleepover hemma hos mig eftersom jag är ensam hemma. Jag, Britta, Sofie och Johanna låg i soffan hela kvällen i pyjamas och käkade götta och kollade på skräckisar. Sjukt mysig kväll! Vi var även med om ett litet äventyr som involverade en grävling. Hualigen... det var hemskt!! Men vi överlevde det också, uppenbarligen.

Idag har det varit världens pissväder med såväl regn som åska. Vi vaknade runt tio och satt sedan i soffan i några timmar och käkade frukost och lyssnade på regnet. Regn kan faktiskt vara otroligt mysigt, men just idag var det inte särskilt välkommet. Ikväll är det nämligen lite festligheter på gång och det finns väl inget som drar ner stämningen mer än regn?! Nu har det dock lugnat ner sig som tur är, och jag ska dra igång lite musik och börja göra mig i ordning så ska nog partymänniskan inom mig vakna till liv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback