Ray-ban

2011-01-05 @ 20:37:45



Vad tycker ni om mina nya glasögon som jag fick idag? Rätt snygga va? :D Ni kanske kommer ihåg att jag skulle skaffa linser tidigare i höst, och framtill nu har jag väl provat 4-5 olika par linser men ingen av dem har funkat på mina ögon konstigt nog. Så då blev det att jag beställde ett par nya glasögon istället då styrkan inte stämde på mina förra, har nämligen haft dem i snart tre år och under den tiden har mitt synfel förändrats en del. Men nu när jag har dessa så är det problemet löst!

Nog om det. Idag har jag haft en vilodag kan man säga. Jag skulle egentligen ha simmat men jag har varit så konstig i magen idag så jag skippade det. Var lite rädd för att det var vinterkräksjukan på gång eftersom att det tydligen går nu men det är nog inga större fel på mig. Jag har fått i mig mat ikväll så jag känner mig bättre nu, hade säkert ätit något olämpligt bara. Apropå mat; ikväll gjorde jag tonfiskburgare och det kan jag rekommendera. Otroligt enkelt, nyttigt och gott! Jag fortsätter på det spåret nu och rör ihop en fruktsallad att äta framför en film tillsammans med mamma. Hoppas ni får en lika mysig kväll!


Kommentarer
Postat av: Fia

gud så snygga !!!

2011-01-07 @ 22:35:19
Postat av: Petra

Svar: Tack å tack :-D

2011-01-08 @ 00:32:33
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback