Mildare klimat, tack

2011-01-26 @ 20:43:58
Idag hämtade jag ut ett paket från H&M fullproppat med snygga vår- och sommarkläder i. Detta gjorde ju inte att jag längtar ännu mer efter våren och sommaren, inte alls... Eh, jo?! Jag är så trött på vintern för tillfället så att jag kan spy... Bläääää. Och ändå är det bara januari än, hur ska detta sluta?

Men nu skiter vi i det, tillbaka till kläderna! Jag blev väldigt nöjd med dem, speciellt med den underbart fina, röda volangbikini... och den vackra leopardklänningen... och de otroligt sköna och snygga byxorna... jaa, ni hajar! Givetvis har jag tagit kort på allting (förutom på en vanlig svart långklänning) för er skull, snäll jag är va? :D

    

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Så fina grejer. Klickade hem bikinin förra veckan kan knappt bärga mig tills den kommer!

2011-01-28 @ 18:27:17
URL: http://sosthetigertookmyfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback