110125

2011-01-25 @ 20:28:20
Hualigen... idag har jag varit trött. Man skulle kunna tro att jag har sovit för lite men det kan jag inte påstå att jag har gjort, inte mindre än vanligt iallafall. Så jag vettefasiken vad det kan bero på, men trött är jag då! Efter sista lektionen hade jag stor lust att bara gå hem och lägga mig, det lockade med andra ord inte alls särskilt mycket att gå och simma... men efter att jag hade släpat min tunga, trötta kropp till simhallen och simmat en kilometer så kände jag mig väldigt duktig och nöjd! 1-0 till mig.

Nu ska jag sätta mig och plugga lite italienska och sedan tänkte jag faktiskt ta och krypa ner i min varma, sköna säng. Jag ska dock inte sova redan utan jag ska kolla på ett efterlängtat avsnitt av Gossip Girl som äntligen är tillbaka nu efter ett långt uppehåll över jul. Även One Tree Hill kommer imorgon så lyckan hade inte kunnat varit större! Som jag har längtat alltså!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback