Surprise

2011-01-16 @ 19:54:00
Hej och förlåt för kass uppdatering de senaste dagarna men den här helgen har varit fullspäckad som ni kanske förstår och då hamnar bloggen lite åt sidan. Men jag tänkte gottgöra er med ett långt inlägg och massvis med bilder! Det låter väl bra?!

Idag har jag varit seg... det vankades nämligen överraskningsfest i Alfta igårkväll för Sara och Frida som fyllt 18 år. Kvällen började hos Johanna där jag och fyra tjejer till förfestade innan vi drog till lokalen där själva festen ägde rum. Där gick jag (och cirka 60 pers till) all in framtill klockan tolv då jag hoppade på bussen och åkte hem. Det var med andra ord en otroligt lyckad kväll, speciellt då födelsedagsflickorna blev riktigt överraskade! Ett stort tack till alla er som ordnade denna trevliga kväll :D 

För övrigt så har Katrin och Emma varit här över helgen. Emma har fått köpt sitt första par slalomskidor och vi har idag varit i backen för att testa dem. Vi hade dock lite otur med vädret då det var nollgradigt och regnade så att föret i backen var riktigt obehagligt; isigt och halt. Därav blev det inte många åk för min del vilket var synd. Men sånt är livet som fegis!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen en sväng men först lägger jag upp en bunt bilder här och även en liten film från gårkvällen. Enjoy! ;)




















Kommentarer
Postat av: Bloppisgarderoben

Kolla in min bloppis! Fina kläder till låga priser: http://bloppisgarderoben.blogg.se/2011/january/saljes-garderobsrensning.html

2011-01-17 @ 14:36:04
URL: http://bloppisgarderoben.blogg.se/
Postat av: Linnea

ser ut som ni hade kul! :D

2011-01-19 @ 11:57:54
URL: http://lilinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback