Triss i pass

2011-01-17 @ 21:43:40
Kom precis ut från en välbehövlig dusch efter att ha varit på IP ikväll och kört trippelpasset; spinning, push och core. Även om det var rätt jobbigt efter att inte ha varit där på ett tag så känns det otroligt skönt att vara igång på riktigt nu med träningen efter två veckor med bara långpromenader. Jag bävar dock inför den sjudundrande träningsvärken som kommer att smyga sig på redan imorgon och allra helst på onsdag... Tur att jag ska simma imorgon så att musklerna mjukar upp sig liiitegrann åtminstone :)

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Wow så ambitiöst! Jag blir helt tagen.. som jag önskar att jag hade den orken! :)



Sv: Åh tack vad snällt! :)

2011-01-18 @ 19:50:14
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Lisa L S

Bra jobbat! Själv hoppade jag gymmet idag. Har dragit på mig muskelinflammation efter för hård träning efter ett lite för långt uppehåll. Nu blir det vila några dagar men sen j****r! :-)

2011-01-19 @ 18:59:21
URL: http://lisalstrannesten.blogspot.comh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback