Tonight's gonna be a good night

2011-01-28 @ 16:31:23

Nynnar på "I gotta feeling" och känner hur party moodet sakta men säkert börjar växa inom mig. Jag känner så starkt på mig att det kommer att bli en bra kväll! Jag hoppas min magkänsla har rätt. Kvällens planer är först förfest hemma hos Evelina och sedan blir det 18-års fest för Lukas. Trevligt trevligt! :D

Lite synd är det ju dock att Christian och Thomas kommer hit från Sundsvall ikväll i ungefär samma veva som jag måste bege mig, men det är smällar man får ta antar jag. Tur att de stannar hela helgen iallafall, så att jag hinner få min dos av mys med min lilla plutt ändå! :)

Nu tror jag dock att jag ska ta och hoppa in i duschen och sedan börja göra mig i ordning. Känner jag mig själv rätt så får jag väl stressa i vilket fall (hur lyckas jag alltid vara sen?)... Ska försöka komma ihåg att slänga in en bild på kvällens utstyrsel också innan jag drar, så vi hörs om en timme eller två ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback