The Town

2011-01-04 @ 00:49:37
Mysig måndag! Kom ganska precis innanför dörren efter att ha varit i Gävle idag med Johanna. Vi tog ett rätt sent tåg så vi kom fram vid fyratiden för vi skulle ju bara äta och gå på bio men några affärer hann vi ju med ändå... Köpte dock bara en ring, ett iPhone skal och tights så det gjorde jag bra ändå måste jag få säga! Hur som helst, The Town var filmen som vi såg. Den var jättebra!! Spännande och så. Helt klart sevärd. Allt som allt har det varit en bra dag, men lite typiskt var det dock att vårat tåg hem var försenat så vi missade bussen med tre minuter och fick sitta på Max i en halvtimme och vänta på nästa buss... Ute fryser man ju ihjäl i det här sibirien liknande landet...

Nu sitter jag här med mina värmetofflor på mig (apropå det så har jag inte visat er mina julklappar, om ni har tur kanske jag gör det imorgon) och bara slappar. Ska nog strax tvätta bort sminket, borsta gaddarna, krypa ner i sängen och kolla på en film om jag orkar. Eller så läser jag lite. Eller så sover jag. Den som lever får se! Godnatt iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback