Sushi

2011-01-13 @ 23:12:13
Klockan var runt fem i eftermiddags och vi hade precis gett oss ut på en promenad när det i samma veva kom en inbjudan från Jenny om att komma över på middag, och det ville vi givetvis! :) Men först gick vi vår runda med hundarna som vi hade tänkt oss innan vi sedan vandrade vidare hem till Jenny där vi möttes av det ni kan se på bilderna här nedanför; hemmagjord sushi(!!!). Det var verkligen helt sinnessjukt gott!! Sushi kan enligt mig vara det godaste som finns faktiskt. Så det tackar man för, en helt vanlig torsdagskväll såhär... hon är rätt bra hon, den där underbara kusinen jag har. ♥




Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha Petra jag tyckte du var söt ändå! Men nu när du säger det, var kanske lite oranget där, hade inte tänkt på det! Åh den kvällen, eller iaf middan, var så himla mysig! :D

2011-01-14 @ 17:30:20
URL: http://johannamariacarlsson.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Verkligen! Jag vart väldigt sugen på att försöka komma i en sån efter att jag tappat mina mammakilon! :) Tack så mycket!

2011-01-17 @ 17:26:59
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback