Saw 3D

2011-01-08 @ 00:55:06
Kom precis hem efter en rolig (och läskig) kväll med mina fina vänner Julia, Britta, Sofie, Johanna och Amanda. Vi gick på bio och såg Saw 7 i 3D och typ sket på oss... Näerå, men nästan. Vi har faktiskt längtat enormt efter den här filmen och vi skulle egentligen åka till Gävle för att se den när den hade premiär men tiden stämde inte med tågen hem, så när vi fick reda på att den skulle komma till byn blev vi ju överlyckliga! Så vad tyckte jag om filmen då? Jo, den var jättebra! Hemsk och så, men det ska den ju vara. Däremot så tyckte jag att 3D effekterna var rätt dåliga, de märktes bara ibland och när de väl gjorde det så var det inte särskilt tydligt. Filmen hade definitvt varit lika bra utan 3D så det var ju en liten besvikelse. Men annars var den kanon! Efter filmen gick jag, Julia, Britta och Sofie hem till Julia och pratade och kollade på tv innan alla sedan knatade hem till sitt.

Nu sitter jag och äter kiwi, äpple och passionsfrukt och ska bara kolla runt lite på "fejjan" (haha) innan jag går och lägger mig och kollar på The Hills. Godnatt och sovgott, så hörs vi imorgon igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback