Quinoasallad med kyckling

2011-01-12 @ 19:34:04
Första skoldagen är avklarad och ja, det känns väl helt okej. Finns ju inte så mycket att göra åt det liksom. Det är bara att gilla läget! Ja ja, skit i det. Efter skolan blev det en långpromenad med mamma och hundarna, sedan när vi kom in gjorde jag en jättegod sallad! Nu tänker ni; "åh neej, inte ännu en till matbild"... Men joo då! Hihi.. Det känns som att det är dags att göra en egen matkategori snart... Vad säger ni om det? Vissa av er kanske tycker att det är intressant iallafall? Eller? Ingen alls!? Nähä, okej då... men det skiter man väl i.. ;) Kvällens middag (som av bilderna att döma alltid verkar bestå av sallad, vilket inte alls stämmer) blev en sallad på quinoa, ruccolasallad, babyspenat, rödlök och avokado, toppat med kycklingfilé och bacon + dressing på kesella och franska örter. Skiiiitgott!!!


Kommentarer
Postat av: wilma

Höhö, jag kan vara en av de få som uppskattar matbilderna. Det ser ju så trevligt och fräscht ut!

2011-01-13 @ 20:08:15
URL: http://wiue.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag röstar på en matkategori! Allt ser så himla gott ut jämt!

2011-01-13 @ 22:20:50
Postat av: Petra

Svar (Sanna): Tack, vad kul att höra! :) jag ska fundera på den idéen faktiskt..

2011-01-13 @ 22:39:38
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback