Paella enligt LCHF

2011-01-30 @ 00:05:52


Ikväll har jag bjudit min moder och min broder på den här paellan som jag lagade enligt receptet jag har fått av min vän Lina. Själva stammen är gjord på vitkål (istället för ris) och så innehåller den även lök, ärtor, paprika, kyckling, räkor och givetvis saffran. Det innebär att den är fri från kolhydrater och därför är ett utmärkt val för LCHF.

Jag kan erkänna att jag till en början var lite skeptisk till detta just på grund av vitkålen som jag i vanliga fall inte är särskilt förtjust i... men jag ville ändå ge det en chans och tur var väl det för detta var verkligen sjukt gott! Betyget bllir fem plus av fem möjliga!! :D

Kommentarer
Postat av: wilma

svar: Vi är esteter Petra, vi anstränger oss för att göra alla lektioner estetiska;)

2011-01-30 @ 22:49:15
URL: http://wiue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback