Inget stoppar oss nu

2011-01-02 @ 23:21:27
Förra året kan jag inte minnas att jag hade något särskilt nyårslöfte, i år däremot har jag det och jag känner mig så taggad. Jag och mamma ska tillsammans hjälpas åt att gå ner en viss del i vikt genom att röra på oss mer och förändra våra matvanor litegrann. Den senaste tiden har vi varit alldeles för dålig på att gå långpromenader med hundarna och ätit alldeles för mycket pasta! Dessutom har jag totalt tappat mina träningsvanor som jag en gång hade... de ska definitivt bli en del i min vardag igen! Det känns jättebra och jag känner mig mer än redo. Jag vill, jag kan, jag ska!

Igår blev det dock bara en mjukstart, höll mig undan från sötsaker men var absolut tvungen att äta lite bakis-makaroner och orkade inte ut och röra på mig något sådär dagen efter dagen före. Idag däremot gav vi oss ut med hundarna på en timmes promenad och sedan åkte vi på ICA och handlade en massa nyttigheter inför "vårt nya liv". Nu jävlar är vi på gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback