New year's eve

2011-01-01 @ 19:19:41

Om jag ska vara ärlig så tycker jag att nyår är riktigt överskattat, därför hade jag inte särskilt höga förhoppningar inför kvällen. Då visade det sig istället att självaste nyårsafton blev en lyckad kväll trots allt! Den började hemma hos Julia där vi var tio tjejer som åt tacos och sedan efterrätt i form av chokladtårta, chokladmousse, vit chokladmousse och så blåbär och hallon till det. Supergott var det!! Sedan festade vi hos Julia tills tolvslaget då vi stod ute och smällde raketer och träffade folk utanför IP, därefter gick vi in på IP en stund innan det blev lite efterfest hemma hos Sami. Vid tretiden kom jag och Sofie hem till mig och ramlade i säng på sekunden, och idag har man mått som man har förtjänat...












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback