Min favorit lasagne

2011-01-24 @ 17:31:25


Den här lasagnen (som kanske inte ser särskilt lockande ut på bild) har precis landat i min mage. Jag kan varmt rekommendera er att göra den här för den är så jävla god!! Den absolut godaste lasagnen som finns, sedan att den är rätt nyttig också är ju ett stort plus i kanten. Allt den innehåller är bacon, lök, vitlök, keso, krossade tomater, spenat, lasagneplattor och tomater + riven ost överst. För er som är intresserade; HÄR har ni receptet!

Förresten, som ni kanske ser har jag nu gjort en egen matkategori där jag kan placera inlägg som dessa eftersom att jag fick lite positiv respons när jag nämnde idén. Ni som tycker att det är totalt ointressant får helt enkelt lov att bläddra förbi ;)

Jaja, nog om det. Magen hann inte vila särskilt länge... om cirka en kvart måste jag börja dra mig till IP för att träna spinning, push och core. Förutom att jag fortfarande känner mig lite för mätt så känner jag mig sjukt laddad, här ska pumpas!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback