Lördagsmys

2011-01-09 @ 18:25:24
Igår hade jag en jättemysig kväll med bästa tjejerna! Det började med att jag mötte upp Johanna vid bussen runt halv åtta och sedan gick vi hem till Julia där även Britta och Sofie var för att umgås med dem. Vi kollade på film och spelade Alias så att tårarna rann av skratt! Sedan när klockan närmade sig halv två gick jag och Johanna hem till mig och låg i sängen och pratade till fyra på natten morgonen innan vi tillsist slocknade. Mysigt!

Idag har jag och mamma varit ute på en riktig långpromenad i drygt 1½ timme. Appen på min mobil visade att vi hade gått nästan 8 km så det blev en bra bit ändå! Väldigt skönt iallafall :D  Kom precis ut från duschen nu och ska sätta igång med maten så fort jag har skrivit färdigt det här. Tänkte röra ihop en sallad med lite allt möjligt i, hoppas att det blir gott för jag dööör av hunger snart!! Ja ja, nästan iallafall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback