I'm so happy, I'm so glad

2011-01-31 @ 16:57:41


Förutom att måndagar är en riktigt jobbig och seg skoldag så känner jag mig på väldigt gott humör idag, jag känner mig glad helt enkelt! Det går bra nu, kompis, det går bra nu. En månad har gått sedan vi började "vårt nya liv" och det går bättre än vad jag någonsin hade kunnat förväntat mig. Det är nog känslan av att det går som jag vill, av att lyckas, som gör mig glad! :D

Sitter och laddar inför gymmet nu och äter en skål med kesella, linfrön och kiwi. Om en halvtimme ska jag ta mig en promenad dit och sedan klockan sex är det dags för spinning, push och core. Mamma har lovat att laga köttfärssås med fullkornsspaghetti lagom tills jag kommer hem... jag längtar redan..

Kommentarer
Postat av: SOFFET

Tack koompiiiiis :D

2011-01-31 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback