I'm back...

2011-01-23 @ 23:06:08
... och helgen har varit SÅ mysig som den bara kunde bli! Shoppingen var rolig (trots att jag bara köpte nyttiga saker så som träningskläder, extern hårddisk, smink osv.), Kungsberget var kanon att åka skidor i, Idolturnén var grym(!!!) och givetvis har det, som alltid, varit underbart att bara umgås med mina nära och kära. Summan av kardemumman är alltså att det har varit den bästa helgen på väldigt länge!

Jag har en hel del videoklipp från showen som jag hade tänkt att visa er, men vad jag har förstått är de flesta för stora så jag vet inte hur det blir med det. Jag får försöka klura ut något iallafall så får ni hålla utkik under veckan. Men så länge får ni nöja er med några bilder :)


Kungsberget




Läkerol Arena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback