Even the best fall down sometimes

2011-01-19 @ 23:00:18

Jag har varit ner på botten och vänt, men nu står jag på benen igen. Vissa dagar tar saknaden helt enkelt överhand och det går inget annat än att falla ihop och tillåta sig själv att vara ledsen. För utan mörkret skulle det inte finnas något ljus, det har jag lärt mig.

Det har varit en fin kväll trots allt. Mamma och jag har varit på bio och sett Harry Potter och dödsrelikerna del 1. Den gjorde mig verkligen inte besviken; jättebra var den! Längtar efter del 2.

Nu sitter jag här och dricker te och äter ett äpple, ska dock stänga av datorn efter att jag har skrivit klart detta och plugga lite på spanska glosorna innan jag går och lägger mig. Vi hörs imorgon istället med lite roligare uppdateringar. Godnatt med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback