Dubbelt upp

2011-01-07 @ 17:48:22
Tanken var att vi skulle åka upp till stugan igår och ta en långpromenad där men på grund av snöstormen som härjade blev det inget med det. Istället satte vi igång och städade bort julen och det var ju lika bra det! Skönt att ha det undanstökat nu måste jag säga. Nästan så fort julen är över vill man ju bara ha bort allting, håller ni inte med? Nu känns det mer som att det går mot våren när allt det röda är borta och det istället är vitt :)

Hur som helst. Idag var det bra nog mycket finare väder ute då solen till och med kikade fram nu och då, så då åkte vi till stugan idag istället och gick där i en timme. Vi fick pulsa i snön så det blev det nog dubbelt med motion skulle man kunna säga.. Gött! Blev dock jättefrusen när vi kom hem så nu har jag precis kommit ut från duschen och ska slänga in mina värmetofflor i mikron. Mamma står och lagar laxsoppa så det blir gott med något varmt i magen också. Senare ikväll blir det bio med tjejerna! Skriver mer om det när jag kommer hem... om jag överlever vill säga.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback