Ångest.....

2011-01-11 @ 18:28:15
Åh.. Nu har hela jävla jullovet gått och imorgon är det åter dags för skolan igen... Det känns deppigt. Mycket deppigt. Jag är inte redo för att komma tillbaka dit än! Jag behöver mer lov!! Men för att tänka positivt så blir det en skön mjukstart den här veckan med bara tre dagar och efter det är det bara sex veckor till sportlovet! :D

Idag var tanken att jag skulle kliva upp i skaplig tid så att man kan somna någon gång ikväll men den planen sket sig totalt när jag vaknade och klockan var halv ett... men men, så kan det gå när inte haspen är på. Jag får väl vara vaken länge ikväll då och vara helt död imorgon sedan lägga sig tidigt imorgonkväll och vara fit for fight på torsdag. Det låter som en plan! Hur som helst, när mamma kom hem från jobbet idag gick vi ut och gick i en timme och sedan har jag bara slappat framför datorn medan ångesten kröp sig fram. Hualigen... Nej men nu ska jag inte låta det förstöra sista kvällen på lovet! Nu ska jag först äta bakad potatis med tonfiskröra och sedan blir det en film med mamsen. Ha det bra allihopa :)

Kommentarer
Postat av: elin

sv. jag använder mig av GIMP :)

2011-01-11 @ 18:47:17
URL: http://elinwahlberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback