Utlandspraktik

2011-02-24 @ 20:01:49

Åh herregud.. Nu är allting klart, det finns inte längre någon återvändo. Biljetterna är bokade och allt är svart på vitt. Den 22 juni smäller det! Då åker nämligen jag och Johanna till Italien, närmare bestämt till Marina di Massa, för att jobba på ett vandrarhem där i en hel månad. Förstår ni vad galet!? Det känns helt sinnessjukt läskigt och skrämmande samtidigt som det känns minst lika roligt och spännande. Hur som helst så är jag ganska säker på att det här kommer bli den roligaste sommaren hittills i mitt liv! Och att jag får spendera den tillsammans med min bästis känns så bra som det bara kan :D


Kommentarer
Postat av: Lisa L S

Så fantastiskt härligt med Italien!

Älskar det landet. Brukade jobba där under modeveckorna förut och saknar det verkligen.



Ha en härlig helg!

2011-02-25 @ 22:43:49
URL: http://lisalstrannesten.blogspot.comh
Postat av: Sanna

men åååh, nu blir jag avis! Får ni det lika bra som mig och matilda så kommer ni knappt behöva jobba någonting heller, bara steka på stranden ;)

2011-02-26 @ 13:26:30
Postat av: Petra

sv Sanna: Åh, det vore ju inte helt dumt!! Vi får hålla tummarna för att vi får det så bra också ;) hihi..

2011-02-26 @ 20:08:19
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback