Headache...

2011-02-06 @ 23:57:28

Dagens plan var att plugga, dessvärre har jag haft en jobbig huvudvärk konstant hela dagen och trots att jag har druckit massa vatten och tagit alvedon i omgångar har den vägrat gett med sig. Pluggdagen fick alltså skjutas upp till imorgon och istället gick jag ut och gick en timme i hopp om att huvudet skulle lätta lite av frisk luft, men icke sa nicke. Väldigt underligt faktiskt... jag som aldrig brukar ha ont i huvudet. Lite spänningshuvudvärk nu och då kan jag väl dra på mig men det brukar ju gå över i nästan samma stund som det kommer.. Bara jag inte ska till och bli sjuk, för det skulle komma väldigt olägligt!

Ja ja, kvällen har varit mysig iallafall. Jag och mamma har slöat i soffan, ätit mängder av fruktsallad, kollat på Solsidan och därefter Wallander - skulden. Söndagsmys när det är som bäst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback