Should I laugh or cry?

2011-02-15 @ 19:54:39

Tröja - Gina tricot, jeans - Cubus

Trots att jag klädde mig i jeans idag som ändå är ett ganska tjockt tyg så har jag frusit ihjäl om benen med tanke på de -20 graderna vi har här i "Sibirien"... tror det var till och med -28 igårkväll när jag skulle lägga mig. Hualigen.. Vad less jag är på vintern nu alltså. Det räcker nu tycker jag! Jag vill ha vååår!!

Det tar inte slut där dock. När jag insåg att jag hade tappat bort min nyckelknippa (skåpnyckel, husnyckel, cykelnyckel, USB-minne...) idag och letat igenom vad som kändes som hela jävla skolan så rann bägaren över... sedan ännu lite till när vi knipsade upp låset till mitt skåp i precis samma stund som nycklarna hittades. Ska man skratta eller gråta? Just då kände jag mest för att gråta...

Kommentarer
Postat av: wilma

deal ;)

2011-02-15 @ 20:53:30
URL: http://wiue.blogg.se/
Postat av: fia

Du passar väldigt bra i lugg! Himla fin du :*

2011-02-15 @ 23:31:23
Postat av: Petra

Svar Fia: Tack så mycket!! Du är allt bra du, sötis :)

2011-02-15 @ 23:37:31
URL: http://phellsen.blogg.se/
Postat av: Www.alexandrastyle.se

Aaaa vad fin du var i lugg, kanon!!!



Www.alexandrastyle.se

2011-02-20 @ 17:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback