Ett land i snökaos

2011-02-11 @ 19:48:19
Precis som på så många andra ställen i detta avlånga land har det idag varit snökaos i Edsbyn också. Herregud... jag har nog aldrig varit med om något liknande! På ett dygn kom det nästan lika mycket snö som jag är lång (165 cm)... det är ju bara sjukt!! Jag stannade iallafall hemma idag också, främst för att jag trodde att det var många lärare som inte skulle kunna ta sig till skolan idag men tydligen hade jag lite fel där då det bara hade varit en inställd lektion. Men det gjorde inget alls då jag fortfarande kände mig lite konstig i magen, och det sägs ju att man hellre ska vara hemma en dag för mycket än för lite.

Jag har åtminstone fått väldigt mycket gjort idag vilket känns bra! Istället för att sova hela förmiddagen satt jag och pluggade från åtta till ett, så nu kan jag bocka av fem punkter från plugglistan - skönt. Under resten av dagen har jag hunnit med en långpromenad och även städat ur min garderob + byrå och lagt ut en del kläder på Tradera. Så nu känner jag mig nöjd och tänker sjunka ner i soffan bredvid mamsen med lite mörk choklad och en filt framför Let's Dance. Trevlig helg på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback