Träningsvärk...

2011-02-25 @ 22:28:48
Idag välkomnar jag träningsvärken från helvetet efter att ha gjort lite FÖR många knäböj och utfall igår med lite FÖR tunga vikter på stången. Fy fasiken alltså... det gör så förbannat oooont!! Jag kan typ inte röra mig! Jag hoppas att den kilometer jag simmade idag efter skolan hjälper litegrann åtminstone så att det inte känns lika illa imorgon. Men ja ja, jag har enbart mig själv att skylla så... ;)

Efter en krävande dag i skolan med bland annat tre timmar matte har jag ikväll tagit det lugnt och haft myskväll med mamma. Vi gjorde hembakad pizza till middag och har sedan legat i soffan och knaprat naturgodis framför Let's Dance. Apropå det så måste jag kila iväg nu om jag ska hinna se resultatet från det, och sedan ska jag nog lägga mig och somna i skaplig tid för imorgon blir det ingen sovmorgon för min del. Men trevlig helg på er! :)

Kommentarer
Postat av: wilma

meeeeen, varför var du inte med oss i backen Petra?!!

2011-02-25 @ 23:25:54
URL: http://wiue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback