Those days you wish you were a man

2011-02-02 @ 15:13:11

Det blev inte något bättre utav den här dagen heller... snarare sämre. Mycket sämre. Vaknade redan vid fem imorse och hade sådan mensvärk att jag typ dog, så jag gick upp och tog värktabletter och försökte somna om men det tog fan flera timmar innan de där jävla tabletterna ville börja värka. Så när klockan ringde åtta hade jag knappt hunnit somna om så jag bestämde mig för att stanna hemma. När jag sedan vaknade ett par timmar senare kändes det lite bättre, men nu har det kommit tillbaka igen så jag har precis knaprat i mig ännu fler tabletter och känner att jag måste gå och lägga mig igen... Fan också. Vad har vissa av oss gjort för ont för att förtjäna detta helvete varje månad?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback