Love and other drugs

2011-02-05 @ 13:33:41
Känner mig väldigt duktig som klev upp redan klockan nio på en lördag (morgontrött som jag är) för att kickstarta dagen med att ta en promenad till gymmet och köra ett spinningpass och sedan promenera hem igen. Bra jobbat Petra!

Sedan jag kom hem har jag hunnit duschat, gjort mig i ordning, käkat lunch och nu ska jag börja dra mig till bussen. Jag ska nämligen åka till Gävle med Johanna för att äta sushi och gå på bio (love and other drugs)! Några affärer hinner vi nog med också men jag har köpstopp... även om jag är sjukt shoppingsugen... Men så kan det va! Hoppas alla får en bra dag! :)


Byxor - H&M, Body - GinaTricot

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grymt fint du har hemma! :)

2011-02-12 @ 00:04:31
URL: http://rebeccarobertsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback