Långhelg

2011-02-05 @ 01:41:37

Vi har skolutvecklingsdag på måndag vilket innebär att det nu är långhelg och denna inleddes mycket fint ikväll! Det började med att jag och Julia simmade efter skolan för att sedan någon timme senare mötas upp hemma hos henne tillsammans med Sofie, Johanna, Olle, Mattias och Linus, vilka jag alltså har spenderat kvällen med. Vi spelade Alias, åt massa mörk choklad och snackade skit. Mysig kväll! :)

Jag kom ganska precis hem därifrån och sitter nu här och borstar tänderna... haha. Känner mig rätt trött och imorgon planerar jag på att gå upp tidigt för att gå på spinningpasset på morgonen så det är nog bäst att jag hoppar i säng direkt på momangen. Så godnatt med er, det vill säga era nattugglor som fortfarande är vaken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback