Hälsotallrik

2011-02-02 @ 21:54:44

Jag piggnade på mig lite efter att jag hade legat i soffan i några timmar och tabletterna hade börjat värka så mamma drog med mig ut och gick i en timme och jag måste säga att det gjorde nog susen att röra lite på sig. Sedan när jag kom in lagade jag något som enligt receptet heter "hälsotallrik" till middag (se bild längst ner). HÄR har ni receptet till detta ifall ni är intresserade. Rätt gott var det iallafall!

Nu tänkte jag plugga lite på både italienska glosor och spanska glosor innan jag hoppar i säng. Eftersom jag sov rätt länge idag kommer jag nog inte kunna somna riktigt än på ett tag så jag tänkte kolla på en film eller nåt först. Godnatt med er iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback