Grillad fisk med avokado och romröra

2011-02-17 @ 19:38:57


HÄR har ni receptet till kvällens middag som ni kan se på bilden ovanför. Det är stekt hokifilé, bulgur, lite grönsaker och en röra på kesella, avokado och röd rom. Riktigt gött skit! Jag är väl kanske en utav de få som faktiskt ÄLSKAR fisk...

Nu har maten hunnit smälta i någon timme och jag ska ta mig en promenad till gymmet för att möta upp Lina där och träna i en timme eller så. Sedan när jag kommer hem har jag tänkt mig att ta en dusch (såklart) och hoppa i säng direkt för att kolla på Gossip Girl och One Tree Hill. Mysigt :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Nää Petra jag älskar också Fisk!! :D

2011-02-17 @ 21:04:24
URL: http://fixaenmuffins.blogg.se/
Postat av: Elin

Man blir skitsmart av fisk. och så blir man skithungrig när du lägger upp en massa matbilder :D allt ser ju så gott ut

2011-02-17 @ 22:24:48
URL: http://fixaenmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback