Throw away all your problems 'cause right now it's party time

2011-02-19 @ 16:17:57









Jag bjuder här på ett par bilder från igår då kvällen spenderades här hemma tillsammans med tio fina vänner. Vi gjorde egen sushi, pimplade vin, pumpade musik, dansade oss svettiga i vardagsrummet, spelade "jag har aldrig" och hade en allmänt trevlig fredagkväll! Det tackar jag hjärtligt för och ser framemot nästa gång, för detta borde vi göra om tjejer :D

Idag vaknade jag upp med Lina som var snäll och spenderade natten med mig, och vi började dagen med att äta en brakfrukost på äggröra och bacon. Därefter åkte hon hem och sedan dess har jag hunnit med att städa huset och gått en liten promenad med hundarna. Nu tänker jag ta en lång, skön dusch innan jag ska stoppa något i magen (tur för mig att det blev sushi kvar från igår!), spela Sims och vänta in mamma som kommer hem från Örebro. En lugn och skön lördagkväll med andra ord!


Kommentarer
Postat av: wilma

haha, men hur full är inte jag på de där bilderna då?

2011-02-22 @ 08:44:37
URL: http://wiue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback