Alla ♥-dag

2011-02-14 @ 22:00:30

Hur har er alla hjärtans dag varit? Jag hoppas att den har varit bra! Min har i stort sett varit som vilken dag som helst. Förut var det aldrig så dock. Alla hjärtans dag var alltid lika spännande för jag visste att när jag kom hem från skolan väntade ett paket på bordet med en söt liten nalle eller dylikt i som pappa hade köpt åt mig. Det är något särskilt med dessa nallar. Speciellt den lilla, vita, mjuka nallen med ett hjärta i famnen med texten "I love you" som sitter i hyllan ovanför mig och utgör minnet av den sista nallen jag hann få av honom. Alla hjärtans dag var liksom våran dag. Din och min, pappa.

"Tonight I've fallen and I can't get up
I need your loving hands to come and pick me up
And every night I miss you I can just look up
And know the stars are holding you tonight" ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback