Tredje advent

2011-12-11 @ 22:42:00
En lugn och mysig helg var precis vad jag behövde för tillfället. Nu känner jag mig mycket piggare! Hostan får jag väl dock räkna med att hänga kvar ett tag till, även om den vid det här laget är mycket bättre. Tack och lov för det!! :)

Just nu sitter jag bara och inväntar mamma som jag ska hämta från busstationen om drygt en timme. Hon har nämligen varit i Stockholm sedan i fredags så jag har varit all by myself hela helgen. Eller, inte riktigt, hundarna har ju varit hemma och sedan har jag haft sällskap av fin fina vänner om kvällarna. Men resterande timmar av dagarna har varit lite tråkiga måste jag säga... jag gillar det bättre när mamsen är hemma! Det positiva är väl dock att jag har fått en hel del plugg undanstökat här i min ensamhet, vilket var välbehövligt.

Nu ska jag minsann adventsfika och kolla ikapp på julkalendern (som jag för övrigt ÄLSKAR!) som jag missat de senaste dagarna. Och så ska jag njuta av att jag är ledig imorgon. Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback