Stockholm

2011-12-18 @ 23:19:15
Okej, jag vet att det idag är två veckor sedan vi kom hem från Stockholm, och jag har fortfarande inte uppdaterat er om detta. Men bättre sent än aldrig, eller hur? Det är mitt motto i alla fall!!!

Hur som helst. För att göra en lång historia kort åkte vi, det vill säga treorna från vår skola, tidigt på torsdagen ner till Stockholm för att gå på SACO-mässan. Vi övernattade sedan på hotell och dagen efter (efter vårt besök på riksdagen) när de andra gav sig tillbaka hem igen stannade jag, Britta, Sofie, Johanna, Amanda och Julia kvar i huvudstaden över helgen. Då passade vi på att mysa en hel del, shoppa en hel del och äta en hel del. Vi hann även testa på Stockholms nattliv vilket fick plus i kanten! Summan av kardemumman - bästa helgen på länge!!

Nu får bilderna tala för sig själva... :D


Ett av diverse olika seminarium på SACO-mässan


Middag på Vapiano med klassen...


... följt av bio!




Efter lördagens intensiva shopping åt vi middag på favoritstället Bamboo City






Avslutade sedan kvällen med en utgång på Ace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback