Mår som en påse skridskor...

2011-12-08 @ 20:16:06

Förlåt kära ni, för att jag fortfarande inte har skrivit något sedan jag kom hem, som jag lovade er att göra. Ursäkten till det är att jag glömde min mobilladdare i Stockholm och utan den kan jag inte överföra bilderna till datorn och utan bilderna tyckte jag inte att det var någon idé att skriva något alls. Jag väntar helt enkelt tills jag har fått tillbaka sladden, så ni får hålla ut lite till :)

Annars har det inte hänt mycket hittills den här veckan. Inget ovanligt i alla fall. Jag har blivit sjuk igen, men det är ju inget ovanligt vid det här laget. Hela den här jävla skithösten har jag ju varit sjuk. Så. Jävla. Less. Idag tvingade mamma iväg mig till doktorn i alla fall eftersom jag bokstavligt talat håller på att hosta upp mina inälvor. Det blev dock en otrevlig upplevelse som slutade i tårar och min tredje flaska Cocillana utskriven. Jag undrar om jag kan kalla mig för missbrukare nu, så mycket Cocillana som jag häller i mig.

Just nu vill jag bara bli frisk och så vill jag att tiden ska gå fort tills imorgon kväll då mina favorittjejer kommer hit och piggar upp mig. Myskväll med götta och Idol-final gör nog susen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback