Jullov med julbord

2011-12-21 @ 21:08:53
Julavslutning på skolan idag med sång, tal och fika. Sedan lämnade vi skolan och den allra sista höstterminen bakom oss och välkomnade jullovet med öppna armar! Helt underbar känsla! Tre veckors ledighet kunde verkligen inte komma lägligare. Det ska bli så oerhört skönt att bara få vila och ta igen sig efter den här hektiska hösten. Jag kan inte tänka mig något bättre just nu!!

Jag och Johanna firade in jullovet genom att brumma iväg till Harsa på eftermiddagen för att äta julbord. Bara hon och jag, som ett gammalt gift par. Sött va? Riktigt mysigt hur som helst och himmelskt gott! Jag. Älskar. Julmat. En av de bästa sakerna med hela julen skulle jag säga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback