One drink became many more

2011-12-17 @ 22:39:21
Njuter av känslan av att inte ha tonvis med plugg att ta tag i över helgen. Första gången på väldigt länge! Under veckan som gått har jag fått hela fem prov plus tre inlämningar överstökade. Sjukt krävande men minst lika skönt såhär i efterhand. Nu återstår det bara två prov att göra innan det efterlängtade jullovet! Kämpa på bara, kämpa på...

Jag måste bara berätta om gårdagen som var himla trevlig! Min fina vän Lina fyllde 18 år så vi var ett gäng tjejer hemma hos henne för att fira. Det blev glöggmys med chokladpraliner och cheesecake samt sång och paketöppning så klart. Under tiden började vi så smått att korka upp alkoholhaltiga drycker och innan det var färdigt var förfesten i full gång. Framåt midnatt drog vi oss ner på byn där vi käkade pizza och hängde på Bonden till stängning. Riktigt rolig kväll som resulterade i en klen Petra idag... men har man så kul som jag hade igår är det värt det! :)

Denna lördag har spenderats i Kammahav för den årliga lilla julaftonen med släkten. Det blev även födelsedagskalas för minsta kusinen som fyller år i juldagarna. Därför fick vi förutom skinkmackor, julmust, glögg, pepparkakor med mera, även tårta. Mums! Sedan blev det julklappsutdelning där även jag lyckades håva in några klappar, även fast vi egentligen inom släkten slutar att ge vid 15 år. Jag älskar att jag är släktens undantag... hihi ;)


Gruppbild från igår som jag snodde av Evelina

Kommentarer
Postat av: liiina

Puss på dig! Kolla vad jag gör på bilden! :D

2011-12-18 @ 03:33:57
Postat av: Petra

SV: Haha men Lina då! Din buuuse ;)

2011-12-18 @ 16:53:28
URL: http://phellsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback