En gång är ingen gång, två är lika med noll

2011-08-09 @ 20:18:14
Björn Rosenström spelade i Bollnäs i lördags för typ sjuttioelfte sommaren i rad, och trots att vi varit där varenda jäkla år var vi där även detta år. Hemma hos Johanna ägde förfesten rum (som för övrigt var skitkul!) innan vi så småningom tog oss till Bollnäs med en överfull buss. Väl där fick vi, vad vi tyckte just då, en jättesmart idé om att vi skulle planka oss in. Det resulterade i brännässleutslag över båda benen och händerna och slutade med att vi betalade in oss i vilket fall... bortsett från detta dock hade jag en rätt kul kväll måste jag säga! :)






















Kommentarer
Postat av: Wilma

Kvällens lycka var ju helt klart expressbeställningen på Max! :)

2011-08-10 @ 15:33:37
URL: http://Wilmaeliasson.devote.se
Postat av: Wilma

Sv: Haha, så sant min vän. Jävlar vilket drag du lyckades få med på alla bilder måste jag säga. Taggar om inför stormässan va? :D

2011-08-11 @ 00:26:36
URL: http://Wilmaeliasson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback