One step closer

2011-08-04 @ 01:30:26

En sådan himla fin dag som denna vill man absolut inget annat än att sola och bada, men istället har jag varit tvungen att sitta instängd i en trång, varm lokal på körskolan för en tre timmar lång riskutbildning... inte alltför kul kan jag meddela! Å andra sidan nu i efterhand känns det jäkligt skönt att ha den avklarad. Bara ytterligare ett steg närmre körkortet liksom!

Hur som helst. På bussen hem från Bollnäs på eftermiddagen hoppade jag av i Alfta hos Johanna. Vi hängde på altanen en stund där vi sedan bestämde oss för att gå och bada i värmen. Sagt och gjort, vi mötte upp Sofie och gick till Kvarnsveden för ett kvällsdopp! På vägen hem handlade vi det vi behövde för att göra sushi, vilket vi sedan också gjorde (sinnessjukt gott!). Därefter kollade vi på en film innan jag tog bussen hem. Mysig kväll med mina mysiga tjejer! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback