Say hello to goodbye

2011-08-02 @ 23:16:55
Som jag nämnde i det förra inlägget har jag idag varit i Sundsvall. Strax efter nio imorse rullade bilen iväg och strax efter nio ikväll rullade den tillbaka in på uppfarten igen. Vi åkte dit för att skjutsa hem Thomas samt för att se huset som de har flyttat till nu när vi varit barnvakt åt honom. När vi ändå var där stannade vi under dagen för att umgås lite och var även med om ett äventyr med deras kaninunge som smet. Men med sallad som lockbete och lite blod, svett och tårar senare lyckades jag till sist haffa honom, den lilla rackaren...

Nu är det väldigt konstigt här hemma ska ni veta. Emma åkte nämligen också hem igår då mina två mostrar från Sandviken var här på besök under gårdagen och hon följde med dem tillbaka igen. Båda mina busiga syskonbarn har med andra ord åkt hem efter att ha bott här med oss i en hel vecka. Behöver jag säga att det är tomt och tyst här hemma nu?


Låt mig presentera Fred, det nya (och otroligt söta!) tillskottet i familjen Kugge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback